Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeOdnośnie artykułu: 6x zwykły serwis, 350 zł - dlaczego policzono 6 x serwis za 350zł, jeżeli różni się on tylko kontrolą luzów zaworowych (czy ta kontrola za każdym razem, to koszt aż 200zł?). Wątpię. Druga kwestia: dlaczego nie doliczono do kosztów 100mth eksploatacji 2T ceny oleju do mieszanki? Wg. mnie jeżeli daje się w palnik to koszta są zbliżone (pomińmy koszt wymiany zaworów, bo to w przypadku 4T oczywiste - w końcu w 2T również mamy zawory, które mogą ulec uszkodzeniu = także są drogie. Korbowód wymieniamy w obu maszynach. Dwa tłoki w 2T (uwaga na nikasil?! - lubi się wytrzeć przy kanałach), jeden w 4T (100mth). Ułożyskowanie skrzyni biegów podobne, kosz sprzęgłowy również. Na zakończenie napiszę, że powyższe wypociny i tak są zbędne. Chce się jeździć, trzeba za to płacić. Czy to 2T, czy 4T. Pozdrawiam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza